tirsdag den 12. februar 2013

Hæklede kager, frugt og slik..

I et tidligere indlæg fortalte jeg om at jeg i julegave har fået en trædrejet kage opsats, men da der jo ikke kan være kager på den hele tiden var min plan at få hæklet kager, frugt og slik til at pynte på den.
Det er nu gjort og resultatet synes jeg er blevet ret godt.


 For at lave alle disse ting har jeg brugt forskellige opskrifter og DIY's
Så jeg vil lige fortælle hvor de forskellige opskrifter kan findes.

 Hæklede Oreos er fra denne DIY


Hæklet frugt. Opskriften kan købes her.
Hun laver nogle rigtig gode og forståelige opskrifter


 Bolsjer, hæklet efter denne DIY
Her er også opskrift andet lækkert slik, altså hæklet slik :)


 Hæklede jordbær.


 Hæklede æbler.
Æbler og jordbær er hæklet uden opskrift.


 Opskriften på pæren er fra bogen:
Tasty crochet af Rosa Langlitz


Til sidst hæklede cup cakes.
Opskriften findes i Alt Om Håndarbejdes strikkemagasin Nr 05/2011

Det kan være i selv får lyst til at gå i gang nu :)


11 kommentarer:

  1. Oh I love how they look together!

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fint ud.
    Og så er det så hyggeligt, at nørkle med alle de små ting :-)
    Rigtig god aften til dig fra mig

    SvarSlet
  3. Det er bare mig igen. Jeg har lavet en facebook gruppe
    Hæklerier for sjov, hvis du har lyst til at være med så er linket her :-)
    http://www.facebook.com/pages/feed#!/groups/120454431465014/

    SvarSlet
  4. Wow Tanja! Hvor ser det bare fint ud :)

    SvarSlet
  5. Ej hvor er du sej til det dér. Skønt syn.

    SvarSlet
  6. Hvor er det nogle lækre ting.

    SvarSlet
  7. Uhmmm - man får j helt lyst til at sætte tænderne i det hele :))))

    Gid jeg kunne hækle ordenligt - for så skulle mine skønne unger da bestemt have en masse frugt og slik til deres legekøkken :)

    Kh Karina

    SvarSlet
  8. Nej hvor er det bare blevet godt! Så flotte farver! Det kan du godt være stolt af!

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)