tirsdag den 4. september 2012

Ufærdige projekter

Efter en måned med pasning af hus og ferie står den nu igen på hverdag.
Selvom jeg ikke har meldt mig så meget her på bloggen har jeg sandelig stadig været kreativ.
Men, men når man er ude af huset er det ikke så nemt at få monteret alt det man laver, jeg synes i hvert fald det er besværligt.
Så nu har jeg en hel stak projekter som skal gøres færdig og jeg må indrømme at de stresser mig lidt. Så jeg må hellere se at komme i gang med dem :)
Her kan i se alle projekterne.


Jeg har været i fuld gang med at hækle japanske blomster. Og det er blevet til en del.
De blå/grønne skal bruges til et aflangt sjal.
De lyserøde/lilla skal blive til et tørklæde
De beige ved jeg ikke lige hvad jeg skal med. Der er kun 10, så det er begrænset hvad der er af muligheder.
Har du nogle ideer?
Så er jeg også i gang med at lave hæklede spiral nisser, det vil sige at jeg har hæklet næsten alle ben, kraver og huer til 22 nisser. Heldigvis får jeg hjælp til monteringen af dem i weekenden.
Og til sidst er jeg begyndt på et tørklæde i hvidt mohair. Som bare har stået stille de sidste 3 uger.
Så der er nok at se til :)

2 kommentarer:

  1. ser da rigtig godt ud med de lapper, glæder mig til at se dem samlet

    Ja de kære nisser Jeg var igang sidste år og skal nok også igen i år

    SvarSlet
  2. Du kom nu rigtig langt med monteringen iaftes...den lyserøde blev færdig, du fik hæftet alle enderne på nisserne og var næsten færdig med den blå og den regner jeg da med du har med på tirsdag så vi kan se den helt færdig.;-))

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)