onsdag den 3. oktober 2012

Strikkefastival i Brande..

I søndags var jeg til strikkefestival i Remisen i Brande. Det kan bestemt anbefales. Så vidt jeg forstod vil der være strikkefestival i Brande de år hvor der ikke er strikkefestival på Fanø.
Der var så meget lækkert garn som fristede rigtig meget.

Til de første 250 var der en goodie bag og jeg var heldig at få en :)





Og så var der jo garn over alt, så jeg blev nødt til at købe lidt.


Det blev til en hæklenål nr 20, 3 nøgler lyserødt kid mohair garn og 4 nøgler super lækkert merino lace garn.
Så nu skal der vist fremstilles endnu et par tørklæder :)

Og så havde jeg åbenbart heldet med mig, for jeg vandt en præmie på min indganges billet.
Disse flotte håndlavede keramik knapper.


 

2 kommentarer:

  1. Det tyder på at det har været rigtig godt .. jeg har ikke hørt andet.
    Sikke flotte knapper, der var du heldig.

    SvarSlet
  2. Jeg bor lige i nærheden af Remissen og overvejede faktisk at gå ned og kigge på festivallen.....selv om jeg ikke strikker eller hækler ;) Kunne da have været sjov at have hilst på dig Tanja :)
    Torvet i Brande var rigtig pyntet op med strik, på træer, bænke, lygtepæle osv......det så super festlig ud :)

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)