torsdag den 1. november 2012

Design-selv øreringe

Som så mange andre her i blogland var jeg også til messe i Fredericia i weekenden. 
Jeg kom hjem med noget jeg slet ikke havde forventet. Design-selv øreringe.
 Det tror jeg bestemt ikke de hedder, men jeg synes det var et meget nærliggende navn ;)



Jeg har længe drømt om at få sådan nogle øreringe. Og så var der en stand der havde en frygtelig masse til lige netop dem. Det var godt jeg havde min veninde med til at bremse mig lidt, ellers var det blevet ALT for dyrt, jeg kunne jo have købt et sæt af alt :)

Nu nyder jeg bare at kunne designe så mange forskellige øreringe.

4 kommentarer:

  1. Sikke mange muligheder du har købt ind til. :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er også bare helt vild med at lave øreringe, og så sent som i dag lavede jeg et par, som jeg viser frem på bloggen indenfor de kommende dage:-) Her kan du ligeledes se alle de øreringe, som jeg har lavet i tidens løb, altså hvis du har lyst*:-)

    SvarSlet
  3. Hold da helt op...det er en skam at man ikke har hul i ørene mere.;)

    SvarSlet
  4. Ja du kan da lave vild mange forskellige nu

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)