torsdag den 22. november 2012

Jule papirklip..

I tirsdags tikkede der en sms ind, om hvordan det stod til med de jule papirklip jeg havde lovet at lave.
SHIT......, dem havde jeg svedt helt ud :( Og mig der ellers plejer at have meget styr på tingene.

Jeg lovede at der nok skulle være nogle stykker klar til starten af december, så jeg skyndte mig at komme i gang, og ind til nu har jeg fået lavet disse.





Der er flere undervejs, men jeg har ikke lige tid til dem de næste par dage.

I morgen står det nemlig på juledekorations dag hos min mor. En fast tradition.
Jeg glæder mig rigtig meget, det plejer at være rigtig hyggeligt.

I slipper nok heller ikke for at se hvad jeg får tryllet frem i morgen :)
 


4 kommentarer:

  1. Hvor er de fine :-) Det må være lidt af et præcisions-og pillearbejde.

    SvarSlet
  2. Det vil jeg glæde mig til at se (dekorationerne) - for jeg skal nemlig selv igang i weekenden. Man kunne jo håbe på at blive inspireret :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine! Jeg glæder mig til at se hvad du får kreeret imorgen :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare flotte Tanja...dem bliver hun helt sikkert glad for..;)

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)