søndag den 30. december 2012

Julegave produktion.. Hæklede kludetæpper.

Så kommer det sidste indlæg om julegaverne for i år.
Jeg har hæklet kludetæpper af gammel sengetøj. Det sengetøj jeg fortalte om i dette indlæg.

Det blev til 2 kludetæpper på 75 x 140 cm





1 kludetæppe på ca 90 x 90 cm



Jeg brugte en smugle af sengetøjet til det runde kludetæppe jeg lavede til min veninde.

Af resterne blev der et lille kludetæppe på 45 x 75 til min hund.



Nemo, min hund, har flere gange imens jeg var i gang med at hækle kludetæpper, forsøgt om den kunne få lov til at prøve ligge dem. Så jeg synes den skulle have et tæppe af de sidste rester :)

 
 

7 kommentarer:

  1. Flotte tæpper og hunden har da helt klart fortjent sin

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare nogen flotte kludetæpper !
    Rigtig god ide med genbrug !
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Heldig hund...

    Godt nytår, glæder mig til at følge dig i 2013 ;0)

    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du har lyst til at følge med :)

      Slet
  4. Godt nytår Tanja
    Du har godt nok været produktiv - hvornår gik du i gang med julegaverne for at blive færdig? :)
    Det er altså en rigtig god ide med de tæpper, tager det ikke lang tid at klippe strimlerne?

    SvarSlet
  5. Jeg startede i begyndelsen af oktober og havde lidt travlt til sidst.
    Jeg rev strimlerne, og når jeg så rullede "garnet" op fjernede jeg de løse tråde som det oftest giver når man river stof. Men det tog lang tid :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan jeg tænke mig, men det hele værd :)

      Slet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)