onsdag den 20. marts 2013

Hæklet bamse.

Der var en som viste mig billedet af denne bamse og så var der ikke noget at gøre, jeg måtte eje opskriften, den så bare så sød ud :)


Her er så resultatet af mit arbejde med at få den hæklet. 
Det er første gang jeg har hæklet andet end småting efter en engelsk opskrift. Men det gik faktisk rigtig godt. Så jeg kunne godt finde på at hækle efter en engelsk opskrift igen.
Opskriften kan købes her.
Hun er god til at skrive opskriften enkelt, men der er også en god billedvejledning.  Så jeg tror det er en god "begynder" opskrift på engelsk.

8 kommentarer:

  1. Den er da godt nok også meget sød. Kan godt forstå du faldt for den

    SvarSlet
  2. Hold op hvor er den fin, stor og lækker...

    SvarSlet
  3. Hvor er den sød. Jeg måtte lige ind og lure på etsy og sikke mange fine bamser og opskrifter, det må afprøves når jeg bliver lidt bedre ;)

    SvarSlet
  4. Du er sej! Ham MÅ man bare kramme ;)
    Hvor stor er han i højden når han står op?

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er ca. 25 cm, så det er ikke fordi han er voldsom stor. Billedet snyder måske lidt.

      Slet
    2. Jeg forsøgte også at tænke mig til hvor store sådanne fliser er ;)
      Jeg er til små projekter for tiden, så jeg skal altid vide hvor store tingene er før jeg starter ;)

      Slet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)