søndag den 10. marts 2013

Stress, over hvad???

Kender i det med at hovedet er fyldt, man stresser uden at vide over hvad, render rundt om sig selv og ikke får lavet noget som helst??
Sådan en uge har jeg haft, rigtig træls og rigtig uproduktiv. Jeg plejer at få lavet en del kreativt, men i denne her uge har ALT bare stået stille. Selvfølgelig også bloggen.

Billet er lånt her mentallyfine.com

Så nu må jeg prøve at tage en lang dyb indånding og se om jeg kan finde lidt ro.
Jeg håber, den anden tilstand er godt nok for hård i længden













5 kommentarer:

  1. Søde Tanja. Jeg håber snart du får det bedre, men suk... Hvor kender jeg det bare ALT for godt! I nogle perioder stresser alt mig også - selv meget små ting.

    God bedring!

    SvarSlet
  2. Sæt dig ned og begynd med en liste. Lister er verdens bedste middel til at komme af med stress for når vi har skrevet det hele ned, så er det lettere at overskue :)

    Pas på dig selv!

    SvarSlet
  3. det tulle momse mor siger lyder som en god ide for så skal du ikke bære rundt på det hele i hovedet

    Håber du snart vender tilbage som Tanja uden stress Knus

    SvarSlet
  4. En liste lyder som en god ide - bare den ikke er for lang :)

    SvarSlet
  5. Mange tak for alle jeres søde kommentarer ;) Jeg er begyndt på en liste nu og det har også hjulpet lidt.

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)