mandag den 9. september 2013

Ferie i Dresden.. shopping

Utroligt at man kan shoppe så meget, og så tilmed glemme at tage billeder af de famøse shopping center :)
Nå, men på min tur til Dresden fik jeg stiftet bekendtskab med Altmarkt Gallerie. Et stor shopping center i Dresden centrum. Med ca 200 forretninger, det er lige lidt større end det jeg er vant til.

Her er så hvad jeg endte med at købe, jeg fik brugt mange, rigtig mange penge :)

Soft shell jakke. Sådan en har jeg ønsket mig i meget længe og nu fandt jeg den så.
På ærmet har den trykt nogle blomster 


Ja, det blev jo selvfølgelig til mere endnu :)

Mere tøj.
T-shirts, undertøj og sokker

Lidt blandet.
Muffinsforme, små bageforme, taske, neglelak, lipgloss, 
hæklebog med dyr og nåle til hæftning.

Ja, der er en mening med at jeg tager til tyskland for at købe muffinsforme. For 2 år siden købte jeg en metal muffinsform i tyskland og de danske papir muffinsforme passer bare ikke til den :(
Derfor var jeg nødt til at få en del pakker med hjem :)

Som i kan se blev det faktisk til en hel del ting, men selvom det var dyrt, var det det hele værd. 
Det var så hyggeligt :)


8 kommentarer:

  1. Jeg er vist heldig.
    For to dage siden fablede manden min om at tage en tur til Dresden, hvor han har kørt en del med lastbil for omkring 30 år siden.
    Han nævnte ikke noget om gode shoppingsteder - men det kan han jo komme til at få at vide.
    Når vi ER taget af sted engang!

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det godt at vi andre her i blogland kan give dig de vigtige informationer :) God tur når i kommer af sted.

      Slet
  2. Du har da godt nok fået handlet igennem ;o) ... ser ud til at ha´ været en rigtig go´ tur.

    SvarSlet
  3. - sikken en masse lækre ting du har med dig, man kan blive helt misundelig. Desværre er jeg altid afsted med manden min og han er absolut ikke til at shoppe, med mindre det er fotoudstyr :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan du ikke parkere ham i en forretning med fotoudstyr, og så selv gå i de andre butikker ;)

      Slet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)