torsdag den 21. november 2013

En kæmpe garn gave :)

For længe siden mødte jeg en skøn kvinde til et blog træf og noget tid skrev hun og spurgte om jeg ville have lidt garn, fordi hun lige var ved at rydde op. Og jeg siger jo ikke nej til garn.
Så aftalen blev at hun ville sende garnet til mig.

Efter nogle uger kom der så en lille hilsen fra hende, om at nu havde hun altså så meget garn, at det var for meget at sende.

Så aftalen blev at hun leverede garnet ned til hendes datter i Århus, så jeg kunne hente det der en dag jeg skulle til Århus.

Så i søndags fik jeg hentet garnet og jeg var spændt på hvad og hvor meget det var.


 Der var ikke mindre end 3,5 kg garn, alt det på billedet.
En masse rigtig lækkert garn, så tunsind tak Marianne.
 

8 kommentarer:

  1. Hold da op - det var da en herlig ting :o)

    SvarSlet
  2. Ej, hvor fedt med sådan en lækker bunke garn! Der er til et par timers underholdning - eller måske lidt mere ;-) skønt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er super dejligt Anja :) Og der er nok til lidt mere end et par timers underholdning ;)

      Slet
  3. Det var da en skøn gave :) og rigtigt sødt af Marianne at tænke på dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg blev også rørt da Marianne skrev og spurgte om jeg ville have garnet.

      Slet
  4. Dejligt at du kan bruge det Tanja og så blev der plads til lidt mere ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro jeg kan Marianne. Det betyder så meget for mig at du tænkte på mig.

      Slet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)