onsdag den 18. juni 2014

World Wide Knit in Public Day - i Esbjerg

Det sker på lørdag d 21 juni 2014.
I Esbjerg Storcenter kl. 10- 16.


Det kunne være så hyggeligt hvis der var nogle af jer, som har lyst til at komme. 
Man behøver ikke være der alle 6 timer, man kan også bare komme forbi og hilse på. 

Jeg har været med de sidste år og selvom vejret ikke har været med os, så har vi haft en rigtig hyggelig dag. I år er vi så heldige vi har fået mulighed for at sidde indenfor, hvis vejret er dårligt.

Det skal lige siges at selvom det er Knit in Public, er hækletøj også mere end velkommen :)

Jeg håber virkelig på at se nogle af jer fra blogland.

9 kommentarer:

  1. Det er ikke lysten, der mangler - det kunne da være så hyggeligt igen at hilse på dig IRL og møde nogle andre nørklere :)
    Der er lidt langt til Esbjerg ....men jeg vil nu overveje det.....

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det hyggeligt! Jeg håber på at kunne deltage, når jeg får det bedre :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne være så hyggeligt, Nanna :)

      Slet
  3. Der er langt for dig og jeg forstår hvis overskuddet ikke er til det. Men det kunne være hyggeligt :)
    Hvis du beslutter at komme må du da gerne lige sende en mail, så jeg er sikker på at finde dig :)

    SvarSlet
  4. Det lyder faktisk ret tillokkende! Der er ikke så langt til Esbjerg fra min "base". Måske kigger jeg forbi :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ...og så kunne vi jo følges, Anita :-)

      Det kunne være smadderhyggeligt at hilse på andre fra blogland <3

      Slet
    2. Det kunne være så hyggeligt, Anita. Håber at se dig :)

      Slet
    3. Og også dig Anja. Jeg håber at møde jer begge :)
      Vi ses forhåbentlig

      Slet
  5. Vi mødes da helt sikkert. :o)

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)