mandag den 14. juli 2014

Så skal jeg snart af sted...

.. på marked.

Det går løs i den kommende weekend.



Lige nu bruger jeg alt min tid på at blive klar til markedet. Der er en del der skal være styr på.
Men oveni så render jeg rundt, for at rende rundt om mig selv. Stresset er vist det bedste ord at bruge. 
Men som veninde sagde i går: " Sådan er du jo altid inden vi skal af sted på marked ".
Og hun har ret, den er gal hver gang. 
Så jeg vil  bruge resten af ugen på at stresse rundt og blive klar :)

Hvis der skulle være nogle af jer som kunne have lyst til at komme forbi, kunne det være rigtig hyggeligt :)

I næste uge, når jeg lige er kommet mig, så kommer der en resumé fra weekenden..
 

8 kommentarer:

  1. Rigtig god tur kære Tanja... Og det kunne nemt have været mig, som har skrevet dette indlæg før jeg skulle afsted på marked, så du er ikke alene om at stresse op.Pas nu på dig selv og nyd det, for det er skisme så hyggeligt på sådan et marked

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Tove :) Selvom jeg stresser over det hele inden jeg skal af sted, så synes jeg det med at være på markedet, snakke med folk og opleve stemningen kan opveje stressen :)

      Slet
  2. Hvor lyder det spændende! Rigtig god tur, jeg glæder mig til at høre om det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Nanna. Der kommer med sikkerhed et referat :)

      Slet
  3. Hav nogle gode dage, Tanja! Jeg er på ferie, så jeg kan desværre ikke kigge forbi - det lyder ellers rigtig spændende og hyggeligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anita. Vi havde nogle rigtig gode dage. Ferie skal der jo bestemt også være plads til. Jeg håber den var god.

      Slet
  4. Hvor lyder det spændende med marked. Jeg håber, du får et par helt fantastiske dage.
    Jeg har fundet dig blog via blog-legen hos Cupcake By Me og glæder mig til at følge med :-)
    Kh Henriette

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du har lyst til at følge med her, Henriette :)

      Slet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)