fredag den 24. oktober 2014

Forberedelse til 2. gang kniplekursus...

Nu er "lektien" til anden gang på kniplekurset lavet.
Så jeg er klar til at tage af sted i morgen.

Dette arbejde skal afsluttes og stives. Det skal jeg lære i morgen, for jeg har aldrig prøvet det før.
Jeg er meget spændt på resultatet når flakon'en er stivet og bliver taget af pladen.

Men det kan jeg jo ikke bruge 7½ time på, så der er blevet gjort klar til næste projekt.
Båndet til dåbskjolen.
Det skulle jeg meget gerne komme godt i gang med i morgen så jeg kan få kniplet på det inden næste kursusgang, som er i slutningen af november.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)