mandag den 3. november 2014

Den søde ventetid..

.. i mere end en forstand. 

Jeg går jo bare og venter på at ham min lille nevø har tænkt sig at melde sin ankomst. Jeg har de sidste 14 dage haft min telefon på lyd og hos mig hele tiden, for jeg skal jo med til fødslen. 
Der er termin i dag, så jeg synes jeg begynder at blive lidt (læs:ret meget) utålmodig. Ja, ja, jeg ved godt det ikke er mig der er gravid, men jeg glæder mig rigtig meget til at se ham, kunne holde ham, se ham vokse op og give ham kærlighed. 


Billedet er lånt her.

 Men om ikke andet kan ventetiden bruges til at få lavet nogle julegaver. For der er jo ikke så lang tid hvis man skal nå at have lavet nogle gaver.

Når nu indlægget handler lidt om jul vil jeg lige "reklamere" til for min DIY på babynisser. 

 
Jeg synes de er ret søde og så er de tilmed nemme at lave.
God fornøjelse hvis i skulle få lyst til lave dem :)

6 kommentarer:

  1. Det er også en rigtig sød nisse! Min farmor havde en, der lignede den.

    Det bliver også spændende med en lille nevø - der er ikke noget at sige til, at du glæder dig <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig sådan nogle "farmor" nisser. Men på den måde at det høre en gammel tid til. Men de er nu søde alligevel :)
      Meget spændende, vi venter stadig :)

      Slet
  2. Kan godt forstå du glæder dig til din nevø's ankomst Tanja. Det er bare så STORT. Kærligheden til sådan et lille menneske er så stort, at hjertet svulmer op til giga str. Du har meget at glæde dig til. Uhh, nu sidder jeg igen og ønsker der var flere timer i døgnet, så jeg kunne lave søde små nisser ud fra din opskrift, menjeg må nøjes med at nyde den herfra og jeg kan ikke få det hele vel :) Har jo mine skønne timer i skoven med hundedyret feks.
    Knus fra Tove

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret Tove, man kan ikke få det hele og må vælge. Men oftest så vælger man det som er bedst for en, det må man huske på når man synes man mangler tid :)
      Jeg glæder mig også så meget, men han lader vente på sig. Men om ikke andet så bliver forventningens glæde da brugt meget :)

      Slet
  3. Den er virkelig sød! Jeg husker nisser, der ligner denne her, fra min barndom.

    Det bliver spændende, hvornår nevøen vælger at melde sin ankomst <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Anita :) Ja, det kan han vist ikke helt beslutte sig for altså hvornår han skal vælge at komme :)

      Slet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)