tirsdag den 11. november 2014

Camomille af Isager..

.. det er hvad jeg strikker lige nu.
De seneste uger har jeg været flere steder hvor jeg har frosset og selvfølgelig ikke haft ekstra tøj med. Men nu kunne det være nok, så jeg er i gang med et sjal/tørklæde som jeg så har planer som skal følge mig i vinter månederne. Jeg gider ikke det med at være små forkølet og have ondt i halsen hele vinteren.


Lige nu er der ikke de store udfordringer i at strikke den. Det er frem og tilbage og en del udtagninger. Men når det er færdigt skal der strikkes en bort/flæse på, så det er godt jeg ved hvor jeg kan få lidt hjælp til det. For jeg synes ikke jeg helt kan tyde opskriften :)


Forresten så lader nevøen stadig vente på sig. Vi bliver sat på (tålmodigheds)prøve :)

2 kommentarer:

  1. Flotte farver du har valgt til dit sjal. Har en lign på pindene lige nu og du har ret. Der er ikke mange udfordringer i den slags strik, men gud hvor er der mange masker. Jeg er nu oppe på 514 masker på min, men synes stadig den kan tåle flere omgange, før jeg lukker af. :)
    God Søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Tove :)
      Du har ret, ekstremt mange masker. Jeg måtte strikke en del baglæns på mit, så var der da godt nok bare mega mange masker. Men nu går det heldigvis fremad igen :)

      Slet

Jeg elsker at få kommentarer fra jer og læser dem ALLE med stor glæde :)
Jeg forsøger at svare på alle kommentarer, men nogle gange kan der måske godt gå lidt tid inden det sker :)